söndag 12 augusti 2012

Tar en pauzzzz


Och så får jag plötsligt denna låt på hjärnan. O vi ska dansa, pausa. Dansa, pausa. Tänker tillbaka på Sverige i juni och blir lite ledsen i ögat. Men ska sluta vara sentimental och tråkigt NU.

Denna dag är det min produktiva dag. Jag har en liten lista på saker jag ska få gjort idag, lite saker som behöver fixas och så. Känner mig hur vuxen som helst som pendlar mellan CV- skrivande, tvättmaskin hit, google hur man skriver personligt brev till CV, torktumlare dit, diskmaskin ska tömmas, skriva packningslista till september och listan bara fortsätter. Gillar mina produktiva dagar!! Glider omkring här hemma och gör det ena duktiga efter det andra och målar upp en bild framför mig om hur jag är en hårt arbetande karriärskvinna som bara måste få in sin hemskt superduperviktiga rapport om ett superduperviktigt ämne innan dagen är slut. Men först-- kissepauzzzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar