fredag 31 augusti 2012

Kan tiep inte såva. Hjelp?


Så var det bara jag och vargen vakna. Det tog mig exakt en timme, som jag förutspått att det skulle ta, att tömma resväskan och strukturera om den lite. Packa om, ta ut lite saker och lägga ner ordentligt. Körde inte riktigt A&F-kvalificerade vikningar på kläderna, knycklade bara ihop till klädbollar manglade ner det hela men jädrar vad brudzen blivit impade om jag öppnade en väska med snyggt vikta kläder, allt i färgordning och med starkt doftande parfym samt häftig dunka-dunka-musik spelandes ur väskan :):):):):)

Tillbaka till min verkliga packningen så har jag försökt göra det med minsta möjliga ljud eftersom lilla tjejen ligger här i sin säng, inte mer än 1 meter ifrån mig. Förbaskade kidz som är så jävulskt gulliga när de sover. Jag, å andra sidan, kan inte somna. Går ej. Ögonen vill inte stängas och jag kommer liksom inte ner i varv. Att sitta såhär framför Macen hjälper väl knappast..... Har suttit och utbildat mig på Facebook och har uppdaterat mig lite om vilka som är tillsammans med vilka, hur har dennes liv sett ut de senaste 6 månaderna, när gick person x egentligen med på Facebook? Helt meningslöst och jag skäms att jag möglar och slösar meningslösa minuter framför fejjan. Vargen här skäller på mig nu *voffvoff* han är fortfarande namnlös btw, heeeelp, men han voffar om att jag måste nanna. Åh lyllos mig som valde värsta smarta vargen. Kram och godnatt till er. Sista natten jag spenderar i Connecticut på nästan en månad............!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar