fredag 10 augusti 2012

Oh, time is such a funny thing

Se så trevligt man kan ha det, en simpel torsdagkväll som denna. Drog ner till stranden med Sara och skulle grilla lite marshmallows och göra smores och lyckat blev det ju, efter att vi improviserat fram en liten brasa på en av kolgrillarna. Heheheheheh vad gör man inte för en sugar rush? En annan (inte jag) fick dock mer smores och kladd på sig än i sig.




Blev även påmind ikväll om att slutet verkligen är nära. HAHAHAHAHHHAHHHAHAHAA hur lät inte det då?! "Slutet är nära, samla ihop alla ägodelar och gör något du aldrig gjort för snaaaart kommer du dööööööööö!!!" Menar givetvis att "aupair-året" närmar sig sitt slut. Imorgon får Sara riktigt finbesök av familjen från Sverige, inte långt kvar tills Alisas bror också kommer hit och säger tja, sen är det ju september *hjärta* och sen är det liksom..... it. Blir lika mindfakkad när jag funderar på tid, hur snabbt tiden kan gå ibland, hur vissa minuter känns längre än andra och hur ett år bara kan försvinna ifrån en på detta vis. 

Kryper nu ner i sängen och gör något jag inte gjort på så länge- lyssna på podcasts! Har ju varit för upptagen med att träffa alla kompizar *pOPuLaR* men nu minsann ska jag gosa ner mig med nya iPoden som fungerar, förlåt att jag blev arg på dig igår baby-boo, och lyssna på LOL:iga podcasts. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar