lördag 25 augusti 2012

Ett intensivt år av barnavård

Slog mig att jag jobbat klart min sista dag som nanny nu..... Eller aupair kanske rättare sagt. Wow. Har jag verkligen gjort detta i ett år nu?! Kanske att värdmami behöver min hjälp några timmar nästa vecka men det kommer inte vara många eftersom kidz börjar skolan och allt. Från augusti till 2011 till augusti 2012 har jag passat kidz och helsicke vilken resa det har varit. En berg-och.dalbana minst sagt med sina bra och dåliga stunder. Men som vanligt minns jag bara de bra nu. Nej... nu kommer onda minnen tillbaka.... aah....... Skåja. Blev lite tårögd när jag sjöng godnattvisor för kidzen nyss för visst kommer jag ju sakna dem? Och har dem inte vuxit så himla mycket på ett år? Och visst har vi rätt roligt ihop, vi 3? Och så mycket vi varit med om tillsammans! :') Sentimentalt och fint här nu så slutar skriva innan jag ångrar mig och stannar med dem föralltid.

Era söta små djävular



1 kommentar:

  1. Åh kan tänka mig att du kommer sakna dem små "skitungarna" <3
    Så vad ska fröken Rickle göra nu då? svensktcafé hörde jag ett rykte om i Skanör!? :)

    SvaraRadera