söndag 19 augusti 2012

Ett glas O'boy är världens bästa medicin mot ALLT

Inne på dagens fjärde glas. Hur kunde jag leva utan det alla dessa månader?! Sara, som sov över här igårkväll, tog tåget in till city för att möta upp en vän och jag har sedan dess bara legat här och myst. Kollat på lite How I Met Your Mother, läst lite skvallertidningar och pratat på Skype med Malin. För ja, sånna här lata dagar ska man också ha!!! Börjar dock bli lite rastlös nu och har läst alla bloggar jag känner till 4 gånger så vilken tur att jag ringde Alisa i rättan tid och kan dra med henne på Stamford Mall och hänga där bland alla high school tjejer med lite för kort kjol för en söndag och lite för mycket smink för att bara spendera eftermiddagen bland snabbmatsrestauranger på the mall. Får se om jag platsar in där, nu när jag tänker efter, för just nu är jag lite mer Gollum än Mean Girl.

Dagens outfit- ej bestämt
Dagens hår- stripigt och oduschat
Dagens tänder- oborstade


Ska väl försöka göra en magical transformation och se ut såhär snart. Redo för the mall! Oh och en sista grej- MÅSTE. SE. MEAN GIRLS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar