tisdag 21 augusti 2012

We don't even have to try because it's always a good time

Tack boggen för att du påminde mig om att ta på mina glasögon. Bra med bloggar ibland. Och med det hälsar jag alla välkomna till idag. En dag fylld med köra hit och köra dit. Först köra med lilltjejen till gympan imorse, köra värdmami till jobb vid lunchtid, köra och hämta henne igen precis och sen köra och hämta Matteo som varit på play date hela dagen lång. Så idag skulle jag vilja kalla det för att jag jobbade mer som chaufför än nanny.

Har inte mer att tillägga om dagen tyvärr. Inget nytt att komma med. Borde kanske börja packa, med tanke på att jag nu också ska sova i Matteos rum hela nästa vecka!! Suck på ens "sista vecka" får man inte ens sova i sin egen säng. Bu-stört-jädra-hu-hu-hu. Packningslistan är väl typ klar och precis som vanligt måste jag först göra en lista och sen renskriva listan och sen renskriva den renskriva igen. Himla massa listskrivande. Men okej vill ni ha en lista på tre saker jag funderar på nu?

- Soft när värdmami inte pallar laga mat----> take out FTW
- Hur fungerar egentligen åksjukearmband?
- Var är min lapp där jag skrivit vilka listor jag måste skriva? VAD SKA JAG GÖRA?!

Trallvänlig låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar