onsdag 15 augusti 2012

Kärleksdrömmar om Usain Blot

Kanske är det sorgen att OS är över (hejhej nybliven sportnörd) eller så är det här på riktigt. Om ni läser rubriken- GISSA VAD JAG DRÖMDE OM INATT! Världens snabbaste man, killen som tar världsrekord utan att anstränga sig, var helt galet förälskad i mig. Vi var typ i någon lägenhet och han var ledsen för att han trodde jag skulle lämna honom. Han tyckte så mycket om mig och berättade hur viktig jag var och helt förtvivlat försökte jag ge honom mina kärleksförklaringar. "Men neeej Usain Bolt, jag älskar ju dig!Så himla mycket!! Fattar du eller?! Jag äälskar diig!" Hur kunde han liksom inte se hur mycket jag älskade honom??????????

HAHAHAHAHAHAA kan ju inte ens skriva om det utan att börja fnissa. Hehehe Usain Bolt liksom? Så nu går jag omkring lite på spänn och undrar om Boltster kanske söker upp mig, knackar på min dörr och bjuder ut mig på date? Ändå rätt romantiskt och jag har ju alltid velat åka till Jamaica :) :) :) :) :) :)



Lovestruck.
Hihihih puss på dig Boltster!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar