torsdag 23 augusti 2012

Even when I was flat broke, you made me feel like a million bucks.

Slagit huvudet mot kudden och tänker sova rejält gott inatt. Blir alldeles utmattad i huvudet av att planera del 2 av vår resa- Hawaii. Vad hände med att vi var ute i god tid? Likt ett gigantiskt pussel ska vi nu få ihop alla bitar och helst ska det ju fungera så bra som möjligt för alla. Hjärngymnastiken är ett faktum när man kollar på olika hotell på olika öar, vart är bästa surfingen, hur lång är körsträckan mellan dykplatsen och hotellet, hur tar vi oss till och från flygplatsen, vad kostar det att hyra bil och ett oändligt antal ????????????? Sara fick påminna mig att det är värt det och snart sitter vi där påväg och bara njuter av allt jobb bakom. Och vi ska inte klaga för mycket liksom. Vi är trots allt påväg till Hawaii.


Sådan lilltjej sådan nanny. Nu är det min tur att bli utsatt för grodeffekt på min Photobooth. Hur charmig är inte min tös då som skriver lite om sig själv när jag inte ens ser?! Lilla busunge du ju. I ärlighetens namn mår ni nog bäst av att se mig i bild liknande den ovan. Jag har inte velat ta upp det, med anledning för att tråka ut er, men det måste komma fram nu att jag på senaste tiden har haft de störd-igaste drömmarna. Ja har det inte handlat om Usain Bolt så har jag vaknat att jag skriker efter "PAAAAAPPPPAAAAA" för att han springer åt fel håll eller så stressar jag omkring av okänd anledning för att jag ska iväg till okänd plats. Ska bli spännande att se vad jag drömmer om ikväll. Drömmen hade varit (hehehe se what I did there?) om jag bara blev helt utknockad och sov som en sten hela natten. Återstår att se, hopp-i-läggis-dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar