fredag 24 augusti 2012

Tjeeeeeenare fredag, är du taggad eller?

Waaaaah är det inte härligt att det är fredag eller?! Svar: självklart JA. Mår ni alla bra idag? Segade mig ur sängen som var så oförskämt skön imorse, precis som alla andra mornar men sen kom jag ihåg att detta är sista dagen jag har med kidzen innan de börjar skolan. Hur fasiken hamnade vi här? Stod jag inte nyss i juni och undrade vad tusan jag skulle göra med de båda hela dagarna?! Och nu är det slut..... Man märker lite att jag haft "kontroll" över kidzen nu över sommaren för gissa vilken film som visas denna morgon? Lejonkungen. Samma film spelades igår morse och morgonen innan det och morgonen innan det. Ondskeskrattet ekar inom mig när jag ser framför mig hur jag kontrollerar deras lillhjärnor och kan få dem att göra vad jag vill! Moaaaaa-hahaaa-hahahaaaa.

Okeeeej så om vi bryter loss från psyknannyn. Vi ska nog bort till poolen för lite sim och plask idag. Det kommer bli kul-t. Har jag tur kommer Matteos nyblivna bästa kompisar vara där så då kan jag sitta vid poolkanten med lillbruden och snygga mig i min svarta BADDRÄKT från Target och känna mig som en liten superstar!....... Tills det att lilltjejen ber mig byta hennes blöja. Reality check like no other.

En skön säng 

Ska först ha en dag med kidzen 
innan det blir helg

Kommer plötsligt ihåg hur det snöade i oktober!
Och hur jag gått i shorts sen april........

Längtar efter ikväll med en städad lägenhet, kidz i säng
och jag uppe själv med en bra film!

Och sen bara en liten bild på två styck polare som är bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar