tisdag 21 augusti 2012

På me brillorna för nu ska're skrivas


DESSA använde jag minsann inte igår. Eller jo det gjorde jag visst det men ni förstår vad jag menar. Istället för att ha dekorerat mitt ansikte framför Macen har de legat och samlat damm i en låda. Detta är mina sitta-framför-datorn-eller-när-jag-läser-en-bok-glasögon och jag fick dem i julas men har ärligt talat slarvat med dem. Kände inte riktigt att jag behövde dem eller att det blev suddigare när jag hade dem på mig. Men så häromkvällen fick jag ett ordentligt kvitto på att jag gör någonting konstigt med ögonen, speciellt när jag är trött, vilket gör att jag får så förbaskat jädra ont ovanför ögonen. Typ som att ögonen får huvudvärk! Det dumma är ju att jag känner inte att jag gör något speciellt med ögonen förrän det är försent vilket är därför jag nu ska börja ha dem på allvar. 

Har varit himmelens effektiv denna kväll. Har tillbringat i princip all tid ikväll framför mn dator och gjort följande:

- Fick äntligen tummen ur och ringde till Grand Canyon med några frågor angående vår bokning.
- Skickat mejl till folk som möjligtvis kan hjälpa till med lägenhet-i-City-uppdraget
- Sökt igenom Craigslist (USAs motsvarighet av Blocket) efter boende
- Svarat på mejl och känt mig otroligt *important*
- Börjat på packningslista (!!!) Brudz, en detaljerad och noga skriven lista är påbörjad
- Beställt en present till en tills vidare hemlig vän som ska ges till dess signifigant other. 
- Bloggat

Unnar mig själv med en podcast kvällen till ära. BECAUSE I'M WORTH IT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar