onsdag 29 augusti 2012

Ny i håret

Här sitter jag med en liten nyhet till er, en liten förändring kan ni tro. Mina absolut snällaste värdföräldrar på denna jord ville ge mig en ordentlig hårfärgning hos en ordentlig frisör som en liten present innan jag drar och reser. Värdmamis motivering var väl lite typ, "du måste bli snygg i håret så att du kan komma tillbaka efter resan och berätta om alla killar du raggat upp" För det är jag, sTOrRaGgArN^. Anywho, åkte färgningen skulle ske hos värdmamis frisör och öven nära vän som bodde mitt i ingenstans så iväg körde jag på små kringelkrokvägar i mörkret och fick håret fint hemma hos frisören!



Taadaaaaa. Ja jag håller med, just nu ser det mer mörkbrunt ut än rött, precis som förra gången. MEN precis som förra gången så svor frisören att det skulle bli lite rödare eftehand. Sen stod jag lite i kasst ljus när jag tog mina proffsiga bilder så det är väl lite orättvist det också men fiiint blev det och nu är jag redo för the trip. Ps. vi har bokat hotell på Maui nu också. HEL YEAH!! ds.

2 kommentarer:

  1. Så fin du är gumman min! Jätte söt och jätte fin. kram jag älskar dig. Mamma

    SvaraRadera