fredag 3 augusti 2012

Svarar på alla era frågor

Eftersom jag har fått så himla många kommentarer på senaste tiden (absolut inga) så tänkte jag samla alla i ett gulligt inlägg.

Heeey Johanna först och främst jag älskar din blogg! Så himla fnissig! Men jag undrar, vad brukar du göra med dina kidz hela dagarna?
Tack vad snäll du är! Jag vet inte riktigt vad jag gör, mest går jag och shoppar och så sköter dem sig sjävla. Neeeeeeeej så är det ju inte. Lämnar av dem i en lekhörna såklart så nån kan ta hand om dem. #ansvarsfulltjej


Hur gick det för Kämpinge i hopprepet?
Aaaaaaah du kom på mig! Jag skäm att säga att jag inte uppdaterat mig alls! Först satt jag ju klistrad till Macen men insåg snabbt att det inte skulle fungera med kidzen. Har haft lite koll bland statusuppdateringar och tydligen gör de bra ifrån sig! HEJJA HEJJA.

Tja Johanna, cool blogg. Undrar, vad hade du gjort för en Coldplay- biljett?
Men liksåm va taskiga läsare jag har! Men älskar er alla, har typ 500.00 varje dag!! Woohoo. Jag är villig att bada naken i poolen, gå omkring utan skor i en vecka eller ge upp glass i en månad. Snälla tvinga mig inte att äta något äckligt, är så dålig på det.

Hur är du som person?
Beror typ på vem du frågar, daaah hallå! Mina vänner skulle GIVETVIS berätta för dig vilken alldeles ljuvlig person jag är. Hur trevlig, hjälpsam extremt rolig jag är. Tyvärr skulle mina aspelut närmsta vänner också dela med sig av olika typer av utbrott orsakade av stress eller ilska. Mina föräldrar skulle berätta historier om vilken snäll bebis jag var och min Malin skulle säga-"jättesnäll men får damp när jag lånar hennes kläder utan att fråga om lov" :)


Vad hände med alla random saker du skulle visa??? Tycker de va jeeeteroligah!
Imponead! En läsare som håller koll på inlägg. Pluspoäng till dig. Ska jag vara ärlig glömde jag lite bort men ska definitivt ta tag i det igen! I vår nya lägenhet finns inte lika mycket random att visa. Och vi har förlorat vår varmvatten- kran ju!!! Insåg inte hur mycket jag älskade den förrän jag inte längre hade den längre. Men jag älskar dem så och vill att den ska må bra. Den kommer göra någon annan mycket glad *pratar-ej-om-varmvattenkran* :')

Saknar dig </3

Vilken är din favvoparfym?
Har inte ofta parfym, luktar naturligt svett och av lilltjejens blöjor. Men jag har en Paris Hilton parfym från 100 år sedan som används vid festliga tillfällen.


Varför lyssnar du på jullåtar nu?
Hahahaa nämen oooj en fråga från mig till mig! Så tokigt. Vet ej, iTunes valde den åt mig?

Johanna, jag är dirt number one fan! Du har så himla fina kläder, du är så stylish fastän du inte försöker! Dela med dig av tips!
Nämen gud så smickrande. Vad snällt av dig lilla läsare. Jag bara slänger på mig något på morgonen typ och alla bah tycker jag är skitsnygg. Fattar ej????? Bara köp c00la kläder som jag har så löser allt sig. Lycka till :) :) :)


Har du någon tatuering?
Men azzåh jaa det har jag ju. Daah ofta ni inte vet det liksåm? Så dålig koll. Men den är på ett hemligt ställe, hihihi fniss fniss hemliz.

Vad tycker du om att göra när du är ledig?
Lyssna på podcasts och äta glass med Nutella och jördnötssmör. Umgås med vänner är väl också OK.

Älskar din blogg för alla roliga bilder du tar i Photobooth. Jag bah typ LOL LOL LOL hela tiden. Kan du inte visa några fler???
Håhåhåhå vi har samma intresse, du och jag. Visst brukar jag sitta och LOL:a jag mää! Här får du lite att skratta högt åt:








1 kommentar: