måndag 20 augusti 2012

Clouds are shrouding us in moments unforgettable. You twist to fit the mold that I am in

Alisa räddade mig ur min koma igår. Hon hämtade upp mig och körde iväg till Target för att köpa meningslösa saker som man egentligen inte behöver. Vi letade presenter till hennes värdbarn och vi gick in till Apple Store för att köpa en ny kontroll till vår Apple TV för den andra var sönder. Varför? För att Matteo sitter och tuggar på den och sköljer den med saliv hela tiden. Stackars kontrollen har fått agera tandborste och nu har den slutat fungera. Tills nu liksom för jag köpte en ny.

Någon timme senare körde vi hem till Alisa som var hemma själv *lOVeLy* vi käkade middag och njöt av film och efterrätt. En rolig film hann vi också se, Friends With Kids. Och innan kvällen var slut glodde vi på bloopers från How I Met Your Mother. Vet inte vad jag ska säga, beroendet börjar gå lite för långt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar