fredag 31 augusti 2012

Med den underbara anledningen att jag älskar att klappa mitt numera korta hår får detta bli dagens tredje inlägg med samma ämne



Oj men se, boppisen iklädd svart bh skymtas under skjortan där ja. Såklart är det ju inte det ni ska fokusera på utan min nya friss! Oj vilken skillnad det är. Så mjukt! Så lent! Så tjockt!? Förstår aldrig varför jag är så seg och feg vad gäller sånna här saker, samma sak var det ju när jag skulle färga det rött första gången. Vet inte hur länge jag gick runt och tänkte och funderade och oroade mig "ska jag göra det?" "kommer det bli bra?" "är jag smart nu och tänker igenom mitt beslut noga?" Nej jag är inte smart, bara dum som överanalyserar . Mycket bättre att bara hålla klaffen och bah kör! 

Imorgon imorgon imorgon imorgon imorgon. Är du färdigpackad undrar ni? Nej svarar jag. Jag önskar att jag kunde säga att jag har någorlunda koll på vad jag har lagt ner änsålänge och vad som behöver fyllas på men just i detta nu bombarderar jag Sara med frågor om hennes packning för att föröska jämföra och se vad jag behöver. Allt ligger också utspritt på golvet och justja, jag sover ju i samma rum som lilltjej och så måste jag gå omkring där och behöva tända lampa och packa.... Och vissa saker som jag behöver ligger i MITT rum men där bor ju får tillfället någon annan........

Imorgon bitti går tåget in till Grand Central och jag ska gå upp till tågstationen! Släpa väskan i uppförsbacke och ha mig. Åh hjälp vad nervis jag är. Eller förväntansfull kanske det kallas? Måste. Gå. Och. Kissa. Igen.

1 kommentar: