onsdag 8 augusti 2012

Ett helt inlägg om min nya iPod

Sååådäääärja så har jag coolat ner mig lite. Det fick helt enkelt vara nock när iPoden kraschade och som Sara sa så var det dags att köpa en ny så varför inte bara göra det där och då?! Fick typ ett lyckorus och bara vrålade "jaaaaa jaaa det är daaaaags nu köper jag nyyyy!!!" In i bilen och köra och köpa mig en ny liten älskling. Se så fin han är? Men ni tror inte att, när jag sätter fot inne på Apple Store, så fungerar min gamla igen? Suckade i huvudet och tanken slog mig snabbt om jag vågar chansa och fortsätta köra med min gamla? Men så vet vi alla vad som kommer hända- min gamla kommer krascha på resan och det kommer vara den gången jag inte får liv i den igen.


Stor hand eller bara liten podd? Kanske borde jag döpa den? Oj glömde säga, jag har ju inte installerat den eller något sånt än. Kanske döper jag den till "jävlaskithelvete" ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar