tisdag 7 augusti 2012

Night with no power

Klockan är bajzmycket och jag kommer vara bajztrött imorgon. Men jag tyckte att min lilla blögg förtjänade lite uppmärksamhet så därför ville jag skriva en rad eller flera för att göra den lite pigg och glad. Har ju tänkt skriva hur många gånger som helst- igårkväll till exempel, men nej då var vi tvungna att döda vårt Internet resten av kvällen. Och sen idag, skulle precis sätta mig att skriva när bara sådär så har vi ingen ström.

Typiskt likzåm. Den enda kväll man bestämt sig för att vara i pyjamas, redo för säng klockan 8 pm så att man kan se på OS hela kvällen, utan att springa upp och borsta tänderna eller så, så bestämmer sig strömmen för att dra. Istället bäddade jag ner mig och så på Like Crazy och blev kär i kärleken och kände mig himmeles fjantigt och töntigt kär i kärleken.

Hade ju massa planer på vad jag skulle blogga om! Planerade ett videoinlägg för att visa er hur jag fökkade upp min arm lite när jag återlevde mina ärodagar som gymnast i lördags, eller visa lite bilder från helgen, berätta om min kuliga helg, berätta om mina dagar med kidzen men NEEEEJ allt får vänta för jag behöver sova. Kommer ångra mi så sjukt mycket när klockan ringer imorgon bitti. "Vad tänkte jag, blogga innan sömn?!?!?!" Det är nu det börjar. Nu tar bloggen över mitt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar