onsdag 29 augusti 2012

Världen är så orättvis och det värsta är att det är jag som gör den orättvis

Idag är dagen jag fruktat så länge. Dagen då jag visste att min Facebook skulle explodera med statusar jag inte vill läsa och bilder som får mitt arma hjärta att gråta. Den sorg jag bär inom mig tar över och färgar själen svart, det hänger som ett mörkt moln över mina tankar och inga känslor känns på riktigt eftersom den enda känslan jag verkligen känner är besvikelse och bitterhet. Anledning?

Idag är dagen Coldplay spelade i Köpenhamn. Och än är det inte slut, jag har en till spelning i Stockholm vars frånvaro jag måste ta mig igenom. Gud bara garvar åt mig SÅ hårt just nu. Alltid har jag drömt om att få gå på en äkta helt for real Coldplay- konsert, stå längst fram och dansa i fjärilskonfetti och året jag bor i USA, är det inte det året Coldplay bestämmer sig för att turnera runt hela detta stora land?! Och har jag sett dem eller??!!?!?!?!!!?!!!??!?!!!??!??! Jag bli bara så otroligt jävla flyförbannad på mig själv. Sedan då, när de är klara i landet jag tillfälligt bor i, ja åker dem inte då till där jag bott så länge?!?! De ynka minuterna jag bott från Köpenhamn?! Och sen åker de till huvudstaden i det land jag bott i sedan 5 års ålder?! Aaaaaaaaahhhhhhhhh mnvbjfdekmr dslörekfmä,plq krjedhsb p2kwefnrj jag kan inte ens tänka klart just nu!! Nu är jag mest arg att jag inte såg det och vill slå sönder något värdefullt i glas så att det går sönder i miljoner bitar. Det värsta är ju typ att det är Jag som gjort detta mot mig själv! Och jag har väl kanske ingen anledning att vara så arg, om jag har velat se Coldplay, vad har jag inte bokat får då då?! AND THAT'S WHAT PISSES ME OFF!!!!!! Det är JAG som gör mig så arg. Men jag får bara lugna ner mig, bita samman munnen och fortsätta med memon till mig själv- nästa gång är det min tur.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar