lördag 25 augusti 2012

Är het så äter is


... om så ändå vore fallet. Känner mig inte så het för tillfället som sitter här i skitig pyjamas och blåbär mellan tänderna. Tuggar på is mest bara för att jag inte har något bättre för mig. Men kallt som tusan är det och snart rinner isblod i mina vener. Snart ska jag klä på mig ordentliga kläder och sticka och jobba några timmar på A&F och efter det ska jag till Target och handla skit jag inte behöver. HAHAAHHAHAHAAHAHa skämt åsido, jag behöver faktiskt saker därifrån. Som miniförpackningar av tvättmedel, ett hårband, kanske solglasögon, lite mer småplock. Visst ja, ska handla skor och kläder till syskon hemma. Lillebror ska ha en tröja i stl L!!!! Från herravdelningen!!!!!!!

Så orättvist att jag inte får se hur han växer till att bli en riktig man. Det sägs att han gymmar rätt mycket och Malin ska tydligen ha gett honom en make over och sagt till honom vilka kläder han ska slänga och vad han måste köpa nytt. Antar att jag hjälper till id e mån jag kan genom att skeppa över lite nya skor och tröjor, då. Och när vi väl är inne på kläder- idag ska jag ha på mig långa jeans för första gången sedan typ april! Intressant tycker ni. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar