måndag 15 augusti 2011

You undo me and move me in ways undefined

BLOGGELI! Inget bloggande på hela dagen, fyfy! Har verkligen varit full rulle hela dagen och vilken underbar dag det har varit. Började med en trip till läkaren, sedan gå ett varv runt Höllviken/ Kämpinge för att hämta bland annat träningsbyxor i Kämpinge och medicin i Höllviken. Får sedan ett sms av Michaela som vill ha sällskap in till stan och direkt var jag på. Behövde ändå åka in och köpa nya jeans, mina gamla sjunger på sista versen nu. Spenderade inte alltför mycket pengar och tur är väl det för jag ska försöka spara pengar innan USA.
Direkt efter stan åkte jag till pappa där det bjöds på thaibuffé. Helt ärligt bland det godaste min pappa lagat- någonsin. 4 olika thairätter, en stor skål med hallon,glass& chokladsås senare så hamnade jag i serious matkoma. Har sedan dess bara chillat omkring här hemma och ska ta mig en titt på vad som händer i bloggvärlden just nu.
Saker på g hela dagen imårrn också men lovar att titta in.
Puss,kram&godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar