fredag 26 augusti 2011

friday friday- we should get down in fridays!

GOOOOOD MOOORRRRRRRRGOOOON!!! Hur är allt med er en dag som idag som idag? Fredag, första skolveckan för många, och min sista vecka här i trygga Sverige. Nästa onsdag bär det ju av till USA och jag är scared shitless (ursäkta mitt språk) men jag tror det får bli ett helt inlägg om den oron en annan dag för idag är jag... PEEPP!

Jo, idag väntar en härlig dag. Pappa är hemma från stockholm och han föreslog en lunchdejt, HALLELUJAH! Så vi ska ut och käka lunch, prata om viktiga saker, om flytten, vad mer som ska fixas för imorgonkväll och så. Vuxenpoängen trillar in nu, lunchdejt liksom ;)

Ikväll fortsätter la fiesta med avskedsfest för Olivia! Usch, kommer sakna henne när hon flyttar mot Oslo på måndag, min älskade schnucki ju!!! Nu ska jag surfa runt i bloggvärlden så att jag är helt uppdaterad.
Hörs senare dudes!

Sådär halvfräck bild från i vintras. Long hair come back (förlåt att jag tjatar om det. ska sluta med det... snart)
Och by the way, vad fan är den ringen??!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar