lördag 20 augusti 2011

you'll be safe but hold my hand just in case. We won't fade into darkness!

Förlåt nu gör jag det igen! Men jag kan inte hjälpa det för jag blir på så jäkla bra humör av denna låt! Bra dag änsålänge, rensat undan allting i mitt rum hos mamma så nu är där helt tomt. Känns lite konstigt... typ som att man städar bort sigsjälv. Dagen fortsätter med att bara chilla omkring här hemma, måste köpa litta kräftor för ikväll blir det KRÄFTTTTSKIVA! Och jag som inte ens äter kräftor.......
Och min sista vecka häär i Sverige blir ingen besvikelse då jag nyss insett vilket maraton jag har framför mig. Som följer-
Ikväll- Kräftskiva + ev. Strandbaden?
Måndag- Ut& äta med jobb och sen dra vidare
Torsdag- Kräftskiva igen
Fredag- Avskedsfest för Olgi som flyttar till Norge :(
lördag- MIIIIN FEEEEEEST!

Am I taggad eller am I tagggggaaaddd??? Positivt nuuuuuuuu
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar