söndag 21 augusti 2011

I've got a pocket full of sunshine and a bag full of clothes

Hej hoppsan alla! sovit gott? Mår ni bra? Jajajajaja. Igår bjöds det ju på kräftskiva hos en gammal klasskompis, Ebba. Äter ju egentligen inte kräftor men de var faktiskt rätt gott! Det fanns massa bröd som jag hällde i mig och räkpaj så jag led inte direkt ;) Och gud vad gott allting var! Precis som vanligt när man bjuds hem till ebba hade hon fixat iornding allt så himla fint och serverade den godaste maten & efterrätten.... MMMMMMM!!!! Därefter bar det av till strandbaden och det var väl ja..... folktomt. He-hee vi kom dit och var i princip de enda där. Men det är väl charmigt det också! Satt kvar och snackade med lite buddies och började traska hemåt lite efter halv två. Ändå en helt OK kväll.
Idag bjuds det inte på så mycket. Kan med glädje dela med mig av nyheten att allt är rensat hos mamma och där är helt tomt. Så nu ska jag börja tackla pappas hus och städa bort mig själv här också :( I eftermiddag blir det Zumba och för er som inte testat det- DO IT! Det är så jäääkla roligt och man blir på rrrikgti bra humör :D
Veronica Maggio ikväll också, yeeeeeeah


Gäsp gäsp. Dags att kicka igång dagen

2 kommentarer:

  1. nämen gud vad gullig du är då!!! tack så hemskt mycket & tack för att du kom :D kräftor var väl rätt gott ändå va?! ;)

    SvaraRadera
  2. Äsch, det är ju jag som ska tacka så mycket =) Nej, det var lite kladdigt men det gick ändå helt okej och de slank enr fint ;)

    SvaraRadera