tisdag 9 augusti 2011

Let's escape into the music

(fortsättning på min musik)

Den här sjöng min mamma& mina syskon för mig på min student. Svårt att inte älska den då =)


Det här var en nära persons favoritlåtar- eller ja, en av favoritlåtarna. Tänker alltid på honom när jag hör den:

St:Anton 2010! Träffade en person där och tänkte alltid att vi skulle träffas någonstans någongång igen.... Vi har inte träffats sen dess ;)


Så himla söt och sann låt. Letar fortfarande efter min "only exception"

Och så avslutar vi med den låt som jag älskar just nu. Känner mig alltid så jäkla stark när jag hör den här, av någon konstig alnedning. Som att ingenting kan stoppa mig& att jag ska bara ha så jäkla kul med allt! Ut och festa, be wild and go crazy. Siiiiilviiiiiaaaa-a-a-a-a-aaaa-aa-aaaa-aa-a-aaaa!!!! åååh hjärta hjärta hjärta
Nähä, kan inte lägga upp det klippet.. Så får bli på det här viset istället: Miike Snow- Silvia (Robotberget remix) (<--- klicka) (okej detta är inte hela låten utan bara en del... men fyck me så bra!)


Nu ska jag försvinna i min iPod, shit vad bra musik där finns ;)
ciaaaaaao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar