onsdag 3 augusti 2011

Okej, jag vet att jag inte riktigt har presenterat migsjälv eller min familj men jag tänkte att jag väntar lite med det... tills det blir några läsare överhuvudtaget ;) Just nu är det liksom mest i uppvärmingsfas men när jag väl drar till USA ska jag börja locka läsare!
Hursomhelst! Ett av mina många syskon är Vera. Typ såhär fungerar Vera:

(vi pratade om saker som vi tyckte var äckliga)
Vera: En gång, såg jag en snigel på mitt rum
Jag: Åh gud vad äckligt!
Vera: Mmmm och den kröp på väggen och lämnade sånna äckliga snigelspår!!!
Jag: Men blääääh vad äckligt!
Vera: Mmm och vet du. När jag såg den blev jag så rädd att jag råkade fisa



(Lite senare samma dag frågar mamma vad vi vill äta till lunch)
Mamma: Jaha, vad är ni sugna på till lunch?
Vera: Jag vet inte........
Mamma: Vill du ha köttbullar& pasta? Eller mackor och en fruktsallad?
Vera: Nääää... Vet du, mamma, jag måste nog tänka lite mer på det när jag bajsar




Och typ såhäääär söt är min lilla ängel egentligen


Simma lungt i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar