torsdag 25 augusti 2011

that boy is a monster. but so is she

Igårkväll blev jag alltså mörkhårig! Har en tendens att färga mitt hår mörkare till hösten efter att det blivit solblekt och sommarfint och likadant blev det detta år. Ja, fast särskilt solkblekt blev det ju inte eftersom det aldrig var sol, hrrm.
Så idag blir det ännu en dag med lite att fixa. Ska bland annat ringa Telenor och kolla med min mobil till USA, måste fixa internationellt körkort (hur fräckt är inte det??! come on, skiitcool!!) och så ska jag fixa ihop ett sånghäfte för ikväll blir det:....... KRÄÄÄFTSKIVA!!!

Ja, ännu en kräftskiva alltså och mitt festmarathon går idag av stapeln. Ikväll serveras fina kräftor hos fröken anette ute i Bodarp. Får se om vi drar vidare in till stan senare eller om vi helt enkelt fastnar där ute på gården. Jag har ju ingen kamera (har fortfarande inte bestämt om jag ska köpa innan USA eller om jag ska köpa där...) men kanske kan fota lite med min mobil? Läste någonstans att det är bättre med personliga, lite halvkassa bilder än bilder från Google så jag kör på det, ja.


See ya l8r, duudes!

Här har vi henne! Jag och Fröken Bodarp från min student


Har förresten fortfarande inte skickat ut tack-kort från min student.. och får vild ångest varje gång jag tänker på det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar