tisdag 30 augusti 2011

editor's choice

Okej jag måste bara lägga till en sak i min lista. Jag vet inte hur jag kunde glömma det här för det är väl det jag får mest kommentarer någonsin....

- JAG HAR INGET TÅLAMOD.


Absolut zero. nu kanske ni tänker att det är lite problematiskt om jag tex ska ta bussen men det fixar jag. Men är den sen? Det tar inte mer än 2 minuter innan jag funderar på att stämma Skånetrafikens ass! Och på gymnastiken om någonting inte gick där? Något varv som jag inte fick till eller om jag bara inte kunde skruva ordentligt i den volten... Jag överdriver inte när jag säger att mitt blod kokade och att jag ville banka mina tränares skalle i marken!!! Och att vänta på mat när jag är hungrig?! Don't get me started

Fick en kommentar senast igår av min syster angående mitt tålamod. hon bad mig hjälpa henne med en grej på datorn "Klart", svarade jag ju snäll som jag är. Ochså satt vi i väntade i max 5 sekunder sen pallade jag inte vänta på att den jävla sidan skulle laddas upp! "Herre Gud Johanna, du har ju verkligen inget tålamod!

That's what I keep telling them

Charmtrollig som jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar