onsdag 17 augusti 2011

our last summer- memories that remain

Nu är det dags för denna bloggens första bildbomb! Jag tänkte att ni skulle få se ungefär hur en dag ser ut för mig och speciellt igår som var min, Vici&Hannas avslutningsdag innan de åker iväg. Typ såhär såg det ut:


Började ju dagen med BodyBalance...

och dealade sedan med min stökiga resväska från mamma


En liten outfit- bild också! Shorts- JoS, Tshirt- Vero Moda


DAGENS HÖJDPUNKT! Lunch på Miss Fajitas

Ungefär såhär glada var vi! Alla som bor nere på Näset- käka där!!!!

Det här kan inte bli fel...

Kvällen fortsatte i äkta matanda. Vi tog en paus från varandra och käkade sedan våfflor

Vi älskar våfflor! Bör noteras att vi alla tre låg och kved av matkoma. Usch

gick loss på Vicis webcam,

ingen joinade mig så jag fortsatte ta bilder själv



Det syns kanske inte såväl men hanna&vici grimaserar också i bakgrunden! Not alone anymore!

Åh mina älsklingar. På fredag åker ni iväg på er livs resa och jag är så avundsjuk! Ni kommer ha det så sanslöst bra och herre Gud vad jag kommer sakna er! vi vet ju inte ens när vi ses nästa gång och det kommer vara tomt utan er. Nejnejnej jag vill inte ens tänka på att jag inte kommer ha er en cykeltur bort!

Vid läggdags var vi på det här humöret

Och denna bild får vi avsluta med! Hur ska det gå utan er?!




 Ja, nu börjar en ny dag. Inga särskilda planer idag så får väl ta tag i mitt rum hos pappa nu också. Städa, rensa bort onödigt skräp...... Så.Sjukt.Trist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar