söndag 14 augusti 2011

i have a dream, a song to sing to help me cope with anything

Mådde inte så värst bra igår på jobb så den enda tanken som snurrade i mitt huvud vad "ikväll ska jag lägga mig tidigt, ikväll ska jag lägga mig tidigt!" Nu blev det ju inte riktigt så. Istället kom Vici över rätt sent som vanligt efter henens jobb och vi satt och snackade strunt ett tag. Tills slut fick jag dock schasa ut henne när jag kom på att jag ska jobba från soluppgång till solnedgång idag!
Hursomhelst! När jag väl gick och la mig så tänkte jag att "nu jäklar ska jag sova gott" (och det gjorde jag) (och nu kommer poängen med hela det här inlägget=) Jag hade såååå underbara drömmar och ville inte vakna!!!!! Försökte somna om mellan väckarklockan men jag kunde inte! Åååååårgh, jag hatar när man drömmer om någonting som man så gärna vill ska bli verklighet.
Suck, jag kommer gå att tänka på min jäkla dröm hela dagen :P Aja, man behöver lite upplyftande tankar på jobb ibland.
Ha det fint idag, pusseli-puss

2 kommentarer: