fredag 19 augusti 2011

and i was stuck in the middle

God kväll alla! Jag hade rätt, vilken fantastisk dag det har varit idag! Började med ett tidigt styrkepass och ville ungefär skjuta mig själv och instruktören efter halva passet. Fyfasen, aldrig styrkepass innan klockan 17, som tidigast!! Iallafall, sen bar det av mot stan för att kolla så att kära lilla piercingen mådde bra (och det gjorde den) och sen höll jag min syster& hennes pojkvän sällskap i stan. Och Malmöfestivalen har dragit igång nu ju, förväntar mig fullständig kaos i Malmö snart ;)
Efter min tripp till stan begav jag mig till Kämpingehallen och såg på uppvisningen. Ikväll har inte hänt så mycket. Lånade mammas Solsidan- box och tog min igenom några avsnitt. Jag som aldrig sett ett avsnitt Solsidan :$
Läggdags för mig nu, "tidigt i säng". Imorgon taggar vi kräftskiva! WAAAAAHOOOOO
Puss&godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar