torsdag 25 augusti 2011

we're still young enough to say that this could be the good life

Massa gjort idag! Har en hel del att fixa iordning inför min resa... tycker jag fixar hela tiden men det blir ju bara mer som ska göras för varje sak jag får avklarat! Iallafall, idag har jag ringt Telenor, Fixat papper till internationellt också (jo, fortfarande coolt) och så har jag börjat planera lite för la fiesta på lördag. Ingenting är ju fixat of course och förmodligen gör jag allt på lördag eftermiddag men ja, så får det bli!

Just nu sitter jag ute i pappas kontor. Tänkte att om jag skulle fixa alla dessa grejjer så måste jag sitta själv och i fred. Plus att det känns betydligt mer seriöst och vuxet att sitta här än i soffan ;) Diggar med lite musik och har börjat pilla på lite partylåtar. Några förslag?



Inte länge långhårig och inte längre ljushårig. WOOOOOOW, vad händer???1+1!

Fortsätter med massa updates under dagen. HOLLA!

1 kommentar: