lördag 6 augusti 2011

"Ha kul"

Puh. Hemma efter en lång dag. Blev upphämtad av Erik och körde in till stan för att se på HARRY POTTER! Det jag såg mest fram emot var min Hemmakväll-godispåse. Tjatade om den ungefär hela kvällen och var så galet nöjd när jag köpt över 50 kr godis. Det är något jag kommer sakna- svensk lösgodis.

J'adore Hemmakväll!

Är lite trött efter en lång dag men fan vilken bra dag det har varit. Efter min resa till Schweiz så kom jag på att jag bara ville ha kul. Strunt i om jag ser ut som en idiot ibland och strunt i att ingen annan dansar på dansgolvet. Messa den killen och skit i om han inte svarar, dansa på dansgolvet när du vill och ät glass till frukost, vad som helst! Bara ha kul för livet är för kort för att ha tråkigt!





Vill bara fortsätta med lite "kloka ord" här. Strunt även i vad folk tycker. Du gör som du vill och alla kan inte gilla dig, vad du än gör. Kör ditt race och jämför dig inte så mycket med andra. DU gör precis som DU vill. Så länge ni vet... det är lagligt och så.


  
Nej nu avslutar jag mitt lulliga inlägg med en liten "kul bild". Ska försöka få hit lite fler läsare så att jag kan fortsätta spread the love.
Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar