onsdag 10 augusti 2011

gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt. Tänkte ut en dialog mellan oss och allt. Lampan släcktes i din hall igen och jag gick hem igen för har inte glömt vad du gjort

Nämen? Är ni här? Höhöhöhöh, hejhej onsdag! Dagen har inte varit särskilt speciell än så länge. Gick på indoor walking- pass imorse och trodde jag skulle dö, fifan! Har sedan tagit en välbehövlig dusch, lagat lite lunch, plockat undan (läs: sorterat smutstvätt från rentvätt) och nu har jag bakat en liten kladdkaka också. Produktiv dag alltså.
Mamma har tjatat på mig huuuur länge som helst att jag ska rensa undan mitt rum innan jag flyttar till the US of A. Fan, egentligen pallar jag inte göra det alls men kanske kan börja med att rensa en liten låsa åtminstone?
Och ooooh ikväll ska jag till Andrea och ha lite mysig tacokväll och sen blir det Strandbaden! WAAHO jag är så sjukt taggad på fest. Har verkligen fastnat i mitt motto "ha kul"... Det är väl inget motto som fungerar i längden antar jag men just nu fungerar den fint. Jag vill dansa tills jag är helt slut i kroppen och bara skjuta undan alla bekymmer och dansa till grym musik.

Vi hörs väl antagligen lite senare. Uppdaterar lite när jag "pausar" i min eh, "städning"


Japp, fortfarande webcam bilder. La kitchen i bakgrunden. Och ny tröja från H&M. Älskar den modellen på tröjor. Typ det enda jag köper nuförtiden, gosh   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar