onsdag 31 augusti 2011

just nu...

- har ont i magen men orkar inte göra något åt saken
- funderar på att försöka stänga ihop / väga väskan
- tänker att jag måste cykla till ICA
- måste måste måste duscha
- kom nyss på att jag kommer flyga helt själv och dör lite av tanken att inte kunna hålla någon i handen när jag oroar mig för flygkapare och hemska flygplanskrascher!

Känner mig inte särskilt hungrig men måste ju äta någonting annars --> kräk. Mina tankar är all over the place men jag trampar vidare! Fick förresten inte min laotop igår för den VAR SLUT! Jag ska ta med min gamla Mac men unfortunately (skillad English right here! ) så finns det ingen liten kamera på den. Så jag springer runt med min mobilkamera i högsta hugg och fottar kanske =)

Vi lär väl höras snart igen, det hjälpte faktiskt lite att blogga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar