torsdag 11 augusti 2011

ett märke för livet

En dag som denna när jag bara sitter hemma och geggar (och njuter, i smyg, av att vara uttråkad) så sitter jag och tänker på tatueringar. Jag har varit sugen på ett tag och hemsidan tattoologist gör det inte ett dugg bättre. Men frågan är ju då vad man ska tatuera? Motiv? Text? Placering? Tills jag komemr på något riktigt bra så får jag väl bara inspireras lite av bilder




Något lite diskret som den här? Mmm, det är fint
(alla bilder från tattoologist!)



Jag har ju redan varit lite crazy och piercat tungan. Hade tänkt på att göra det så himla länge men ville vänta att göra det för att tänka igenom beslutet. Och så i juni detta år så fick jag bara nog och tänkte att fan, skit i vad alla andra tycker om det, JAG vill göra det och om jag inte vill ha den längre så är det inget mer än att bara ta bort den!




Min kära lilla tungpiercing! 

Vissa såg min piercing som ett sätt att "rebella" men nej, jag gjorde det för att jag ville det och okejdå, jag tycker det är lite fräckt.


2 kommentarer:

  1. Äh, skit i vad alla andra säger. Du är iallafall officiellt min IDOL som gör något CRAZY!!! Och dessutom älskar jag att göra tvärtemot alla andra, bara för att JAG vågar. Så stå på dig JOJO!!!

    LOVE,
    Andy

    SvaraRadera
  2. hahahahaa, ja man ska skita i vad alla andra tycker ;) man kan inte göra alla nöjda men man kan göra sig själv nöjd.... if that made any sense :P
    lövi-löööve

    SvaraRadera