måndag 8 augusti 2011

like the colour of the most coloured sky. like the sunset you paint my life

Ännu en kväll efter ännu en dag. Har jobbat som vanligt under dagen och sedan käkat ute med min underbara små vänner. Jag mår bra av sällskap. Ibland kan jag vilja vara ensam och bara sitta tyst men ibland behöver jag någon som drar upp mig ur mitt dåliga humörr och som tvingar mig att vara lite social. Om nätterna spelar det dock ingen roll för jag känner mig lika förbaskat ensam iallafall. Alltid ensam. Men det blir bättre. Jag måste bara sysselsätta migsjälv och tänka på alla människor som jag verkligen bryr mig om och som bryr sig om mig. Jag måste lära mig att se det positiva också!
Nattens rubrik är en av världens finaste meningar
puss&godnatt
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar