tisdag 30 augusti 2011

det är så knäppt att man vill kräkas

Kanske lite dramatiskt men det känns faktiskt lite så. Imorgon flyger jag till New York för att sedan bli upphämtad av en chaffis som ska köra mig till min nya hemstad och där väntar min nya, kära familj! Och flygplatsen imorgon... Jag ser en knäckt mamma, en tårstänkande lillasyster och jag som står där och håller om varandra. Och sen kommer ju jag vara själv på flygplatsen och lulla omkring alone med tårar i hela ansiktet. Men det är charmigt det också.

Ska försöka komma i säng nu. Ska upp lite extra tidigt och se till att jag har allting för imorgon. 10.45 kör vi härifrån och 13.55 sitter jag på planet till landet där man inte får dricka förrän man är 21 (hur surt, förresten?! Kom igen va?)

Så godnatt alla ni gulliga där ute. Hoppas att det kommer lite fler läsare hemifrån som vill följa mitt lilla liv i det stora vilda.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar