tisdag 30 augusti 2011

seeing is decieving, dreaming is believing. it's okay not to be okay

And she is back! Har varit lite nere du i dagarna och haft mycket att tänka på men nu är jag tillbaka på strålande humör och redo för bloggi :D Idag har dagen bjudit på en runda till stan, kanske den sista malmö-visiten på länge! Hahaha, har kommit på mig själv att tänka som om nästintill allt! "Tänk om det här är sista gången jag cyklar till ICA, tänk om det här är sista gången jag springer och hämtar nytt toapapper eller tänk om det här är sista gången jag råkar flasha grannen" (stackaren har fått mer än han bad om, inte lätt när man har stora fönster hemma) :(

Men min packning går ändå rätt bra. Jag har lagt ner allting i min väska- kläder, skor, plattång, böcker, smink, lite presenter till nya familjen, osv osv osv. Har lagt ner lite foton som jag ska ha med mig också =)
Jag ska tokladda min iPod så den räcker hela resan och måste "på något sätt" kunna hämta hem nya låtar så att jag slipepr lyssna på gammal musik liksom liksom. Har även fått reda på att jag kanske blir hämtad på flygplatsen av någon chaffis. ni vetn, en sån som står där vid arrival- gates med en lapp som kommer ha mitt namn på!! HUR FRÄCKT.







Typ såhär fräckt.
Något annat fräckt?
Ny laptop idag, wooooooooooohhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar