fredag 19 augusti 2011

the dreams in which I'm dying are the best i ever had

NUU kan jag blogga! Vet inte riktigt vad som hände igår men känns skönt att kunna avlasta sig igen! Gårdagen bjöd inte på så mycket men sysselsatte mig så det blev en bra dag tillslut. Började sortera mina kläder i olika högar: "ge bort", "lämna kvar i Sverige" och "ta med till USA" och fyfaaaasen vad svårt det var. Hur kan man lämna några plagg hemma? Det slutade med att alla 3 högar blev lika stora så får väl fortsätta sortera


Började sortera mina kläder för resan. 

Blev lite ledsen för att jag skulle lämna kvar så mycket kläder...

because I looove them so!




Fortsatte sedan dagen med att åka till Höllviken och fixa nytt bankkort (kände mig så sjuukt vuxen!) efter att ha suttit i telefonkö med banken och bråkat (lite mer vuxenpoäng?!)

Lite mer dagens outfit? Jeansskjorta- H&M, shorts- Zara

Ett av mina favvosmycken! Ear-cuff från Carpediem (<- klicka!)




Good day! Och idag hittas det också på lite- bland annat lämna jobbkläder, ringa Telenor (mer telefonkö, SÅ VUXET), in till stan och fixa min lilla piercing och finally tror jag jag ska ner till Kämpingehallen igen för att se på dagläger uppvisningen!

Ooooh, taggad på denna dag! It's gonna ge great!
Take care, alla kära

2 kommentarer:

  1. tänk då när du ska hem från USA rickel, hur mycket du har samlat på dig då under ett år.. HUR SKA DU KUNNA VÄLJA BORT DÅ!????!?!!

    SvaraRadera
  2. ah maj gash. det har jag inte ens tänkt. hur ska jag välja bor då, HUR SKA JAG VÄLJA BORT DÅ??!

    SvaraRadera