tisdag 23 augusti 2011

äckliga skallebank

Yeaah, you heard me. Ska nog redan dra mig mot min säng och lägga mig för seeega jäääävla huvudvärk som inte ger med sig! Jag brukar inte ta tabletter om jag har ont i huvudet (dum logik bakom det, tar det en annan gång) men idag så gjorde jag det och det hjälpte. En stund. Så här sitter jag, käkat dagens skål med allbran&russin och ska nog låta min käraste rosa iPod vagga mig till sömns.

Min andra dator med webcam har totalt kraschat så blir ingen bild på nya håret. Ingen jätteförändring direkt men jag tycker det är koooort :( Efter klipp begav jag mig till Höllviken och träffade upp Sebbe! Såklart föreslog jag Miss Fajitas när vi tänkte käka lunch så det blev minsann en lunch där! Satt så jäkla fint och våfflorna hemma var inte så tokiga de heller. Det var så himla kul att träffa honom igen, han minsann saknat honom! <3


Tufft & godnatt. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. är ni tillsammans igen?

    SvaraRadera
  2. nope, inte tillsammans. umgås bara som vänner :D och var inte blyg mr/mrs anonym, namn är mycket trevligare =)

    SvaraRadera