tisdag 16 augusti 2011

Today's the day, let's live it up!

JAG ÄR SÅ TAGGAD PÅ HELA DENNA DAG! Bara massa positiva saker som händer idag! BodyBalance är redan avklarat, alltid skönt när jag väl orkar ta mig ur sängen och gå på ett sådant morgonpass. Ska svira om nu till lite svalare kläder för my goshm det är ju sol ute!!!!! Första gången under Augusti månad, I think så idag blir det bannemig shorts igen. Checkar in lite mer under dagen och kan försöka fota lite idag med min tråkiga mobilkamera. Har ju fortfarande inte ågon kamera och vågar inte beställa en ny.... Kanske kan köpa en billig i USA?

Mitt rum hos pappa ser för tillfället ut såhär

Att ha skilda föräldrar har ju sina fördelar men även nackdelar. Igår packade jag min feta resväska med kläder och nödvändigheter.... och idag måste jag packa upp den. (suck)



Måste bara tillägga en liten sak om mina föräldrar- de hade nog världens bästa skilsmässa (jo, sånna existerar) Mina föräldrar är nära kompisar, deras nya man/fru är vänner och alla fyra kan ha det roligt tillsammans. Verkligen skönt att slippa allt bråk och de bor så nära varandra också, mamma bor bara 2 minuter bort! Jag älskar alla mina föräldrar, the more the merrier! Lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar