torsdag 4 augusti 2011

there's no way I could describe him. What I say is just what I'm hoping for

Tjohopp! ni är inte jättemånga läsare men om det finns några få så får det vara så. Känns ändå rätt skönt att bara skriva av sig lite from time to time och skriva fina meningar och låttexter som jag inte kan skriva någon annanstans. Hade en bok en gång som jag skrev väldigt mycket i men nu är den boken slut och ja blah blah blah. Musik är det bästa jag vet och väldigt många av mina rubbriker är just från låttexter. Vissa rader är så otroligt vackra men jag vågar inte skriva dem typ på Facebook för folk bara fakkar och misstolkar/ missuppfattar och sånt. Så min blogg får bli det nya avlastningsstället för sånt.

Fräck bloggade tidigare i somras när jag& nårra kompisar bilade till göteborg för att se... COOOOLDPLLAAAAAAAAYYYYYYYYYY!!!! <3<3<3<3333<<<3<3

2 kommentarer:

  1. Att din blogg blir en avlastning istället för FACE tycker jag låter som en mycket god idé! Jag kommer iallafall följa din blogg till punkt och pricka ''all the way.'' I solomnely swear on my mothers grave :D<3

    LOVE

    SvaraRadera
  2. och andrea, jag ska bli din nya stalker! jag ska kommentera varje inlägg och vara mycket påläst om ditt liv ;) när blir det myskväll? :*

    SvaraRadera