lördag 13 augusti 2011

s-a-t-u-r-d-a-y

Tjoho, ännu en lördag! Har jobbat all day och sista jobbdagen är imorgon, oh my gosh!! Och jag har en till rolig nyhet, min biljett till USA kom igår!!! JAG ÅKER DEN 31 AUGUSTIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaah, så jäkla coolt! Det är inte jätte-jättelångt tills dess men jag har gott om tid på mig att fixa allt iochmed att jag snart är heltidsledig, GÖTT
Jag har inte uppdaterat på en liten stund så vad har hänt sen senast? Igår, fredag, jobbade jag också och sen på kvällen var jag hos gulliga Erica på uttflyttningsfest. Den lyxräkan ska flytta till London och plugga och bestämde sig då för att ha lite partaj. Jag jobbar med Erica och trodde inte att jag skulle känna så många där (vi har ju liksom inga gemensamma kompisar och hon är 2 år äldre) men jag hade skitkul! Var inte där så länge men jag hade verkligen kul. Det var några där som jag kände och så lärde man ju känna några nya. Jag älskar verkligen när det blir så- man drar till en fest där man kanske inte känner så månge men så är alla så trevliga så det slutar med att man har skitkul och träffar massa nya människor. (Kan medge att jag de första 5 minuterna hängde en del vid snacksen... cupcakes can't hurt my feelings)

Rätt slapp kväll ikväll tror jag. Jobb heeeeeela dagen imårrn också och mår lite halvkasst så tror jag ska unna mig fejde-godispåsen och lite mys.






Kom ju på att jag inte kört en dagens outfit- bild! Hög tid för det---
Tröja- jobb, byxor- jobb (från cheap monday), hästsvans- mitt eget hår


Hörs senare ikväll!

1 kommentar:

  1. O-M-G RICKLE!!!! mHmmmm fika innan dess är ett måste! vi måste ju säga "ses igen". SHIT, DU SKA ÅKA TILL USA!!!!!!!! :O :O:OOOOOOOO
    kommer sakna digggggg

    SvaraRadera