söndag 7 augusti 2011

and I'm dealing with dilemmas in my now so stressful life

Hej och hej och hej och hej! Ännu en dag ja fasen, hösten är ju nästan här! Har jobbat idag heeeela dagen och även tränat lite på gym. Rätt skönt att få av sig all ilska från alla störiga kunder! Väntar på sällskap från kära Vici som är påväg från jobb nu.
En snabb liten lista på saker som jag har funderat på idag:
- Fick idag reda på att "salti mortali" betyder "dödliga volter på italienska. Skrämmande likt ordet salto mortal som är ett finare ord för bakåtvolt....
- Vet inte hur man sätter igång ett löpband. Fick fråga om hjälp ett par gånger innan hon på gymmet påpekade att jag "inte satt igång bandet"
- Min au pair- mamma mejlade idag och sa att hon kollat på flyg den 31 augusti. och kom sedan på shit.... det är snart

Försöker, lite halvt misslyckat, visa er mitt sår i läppen. Var lite extra hungrig idag och gick loss på min egen läpp. AJ.

Nu plingar lilla Vici på dörren. vi hörs imorgon.
xxoxoxoxoxoxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar