lördag 6 augusti 2011

What's the story, morning glory?

God morgon bloggelish! Vaknade för en stund sen av märkliga drömmar. Bion igår har fan gjort någonting med min hjärna. Jag kunde inte sluta tänka på döden igår kväll och det var verkligen äckligt. Under bion fick jag helt plötsligt en sån galen dödsångest. Var tar man vägen, vad händer och allt det där tänkte jag just när alla höll på att dö till höger& vänster. Men nu ska jag tänka på något roligt isätllet som godis och att bada i poolen. Kanske tillochmed ta en pannkaka med glass&nutella till frukost!
Idag är ingen jättespännande dag. Får se vem som håller mig sällskap idag (lider av allvarlig sällskapssjuka efter Schweiz) och senare i eftermiddag är det jobbeli.


nyvaken johannarickle
 Här ska ni få se! Detta på bild är min nya kompis Hugo. Jag vet inte riktigt var han kommer ifrån men jag vaknade med honom i förra veckan. Han är rätt trevlig och vi gör verkligen allt tillsammans. Han lämnar aldrig min sida vilket är skönt för då är jag ju aldrig ensam =)

Sur/nyvaken/"rolig" bloggare som önskar alla en trevlig dag.
Ciaaaaao
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar