torsdag 11 augusti 2011

Lite torsdag och lite regn

Gooooood morrrrrrgon! Allt är bara fint med mig. Efter att ha dragit runt här hemma hela dagen igår så blev det tacokväll hos kära Andrea, som förövrigt åker till Barcelona nu på söndag!! Crazy-crazy, alla åker verkligen nu. Det känns som att lilla Näset hålle rpå att tömms på vänner... men jag åker u snart själv så jag får väl hänga här på bloggen extra mycket för att inte känna mig ensam ;) Efter Andrea stack jag, Stina& Olivia på förfest i Falsterbo (hahahahaaha där Olivia smakade världens starkaste sås, HAHAHAHAHAHHAAHA!!!!) Sen blev det Strandbaden för hela slanten! Oh, vissa säger att dem är så trötta på Strandbaden (och ja, det håller jag väl me dom) men det är SÅ mycket bättre än ingenting. Dessutom brukar det ändå vara vissa kvällar det är riktigt bra men vissa är lite sämre men det går precis som allt annat här i värrlden- upp och ner.
Idag blir nog en till dra- runt- dag. Inget mig emot,, jag har lite saker att fixa. Egentligen vill jag åka in till stan och köpa min nya kamera men ja får nog vänta en stund till. Enligt halvpappa ka vi först till Mediamarkt ch lämna in gamla kameran och se om vi får något erbjudande där. Städning fortsätter idag och kanske lite mer bakning- 30 kakor och 1 kladdkaka borta på 2 dagar... hehe...hehe....hehe
Uppdaterar mer under dagen.


Liten bild på mig och Stina tidigare i somras. Stina och Olivia är just nu i Norge för en liten snabbvisit.
Have fun ladies!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar