måndag 1 augusti 2011

everyone says you just gotta let it go

Yepp, top- blogger fortsätter leverera kvalité i webcam! Har ärligt talat inte haft en dator med webcam på väldigt länge men nu med en ny lånedator (med webcam) hehe, pwefekt för nya bloggare ;)
Hemma från träningen och jaaaa som svetten rann! Jösses, och undetskatta aldrig gamla gubbar&tanter på gym. they'll surprise you.
"Tidigt" i säng ikväll för jobb imårrn bitti. Blir första gången på över en vecka som jag måste gå upp tidigt, annars har jag inte börjat förrän 17!!! Men nu är det ändring på det. Tänkte bara surfa runt lite och sen somna till min underbara musik. Ikväll somnar jag nog till Band of Horses- Infinite Arms (hade länkat om jag kunde. Gör det när jag lärt mig)
Good night sweet world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar