onsdag 17 augusti 2011

i need the team spirit

Så det blev en kväll i hallen! Efter en katastrofal eftermiddag med ångest upp till öronen så bjöd sötaste Mini med mig till Kämpingehallen. Jag tränade inte själv utan bara kollade på när herrarna+ Anna, Linnea & Mini tränade. Och Gud, vad jag behövde vara där! Jag inser nu att även om gymnastiken sög musten ur mig och tog så otroligt mycket tid så var det kanske den som gav mig energi och kraft att orka med mina långa dagar. Det var så härligt att vara där, vem visste att man kudne sakna en gymnastikhall? Saknade också alla i laget, det värmde mitt hjärta att se alla. For real.
Ikväll är det inte mycket på agendan. Halvkikar på Dr. Drew och önskar att jag kände honom. Han verkar vara så himla förstående och lyssnar på alla problem! Nuff said, dags att mysa.



Internt skämt för/om lagkamrater läser min lilla bloggi
Pusspuss!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA. nöff said kan man också säga..... HAHAHAHAHA

    gollig --> http://www.google.se/imgres?q=gris&um=1&hl=sv&biw=1284&bih=603&tbm=isch&tbnid=4SuSCWlFZgJ9ZM:&imgrefurl=http://penpalle.blogspot.com/2011/05/kompis.html&docid=Wi-4_m43PDmx3M&w=300&h=300&ei=m-pMTvTxGLOK4gTf4bnLBw&zoom=1&iact=rc&dur=388&page=1&tbnh=136&tbnw=136&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:5,s:0&tx=69&ty=101

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA nöff said, nöff said!!

    SvaraRadera