onsdag 10 augusti 2011

i don't know why nobody told you how to unfold your love

Heeeey dudes mitt i städningen. Shit, detta gick faktiskt snabbare än vad jag trodde. En dålig egenskap jag har är att samla på mig grejjer för jag tänker att jag "kanske behöver det vid ett senare tillfälle." Men idag ändrade jag strategi, jag tänkte att om jag inte ens sett pappret på typ 2 år så är det nog ingenting jag behöver spara ;) Har redan rensat mina två lådor, mitt skrivbord och mitt pappersställ. Shit vad mycket skit där fanns, kul att läsa igenom gamla tyska grammatikböcker och se papper på franska glosor och grammatiska regler.... not. Nu har jag iallafall bara mina två skåp kvar och där finns nog lika mycket skit som i mina andra lådor. Bara fram med en till soppåse och hutta allt!

Den här låten har ungefär gått på repeat hela dagen och den driver mina syskon till vansinne. Det är nämligen såhär jag lyssnar på musik- jag lyssnar på samma låt och och om och om och om och om (hajjar ni?) och om igen och sen bytar jag till en annan låt och jag också lyssnar på miljarder gånger i rad. Repeatknappen på min iPod är på något sätt det bästa som hänt mig ;) Hursomhelst så blir vissa galna av att höra samma låt mer än 5 gånger men inte jag. Kan gå en hel vecka och bara lyssna på samma låt. Särskilt alla mina favoriter- jag tröttnar bara aldrig!

ÅHH Chris Martin! Coldplay- låtar kan jag lyssna på hur länge som helst. Läste en gång nånstans att Chris skrev låten "Fix You" till sin fru som då gick igenom någonting jobbigt. FATTA!!!! Att ha en låt som "Fix You" skriven till en!!!!!!!!!!!! Åhåhåhååhå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar