lördag 27 augusti 2011

all the things i know right now, if i only knew back then...


busbloggare när mini är på the ladies' rom





Hallå alla sköna! Vaknade för en liten stund sedan med Mini som sängsällskap. Efter att ha spenderat kvällen med festande hos min käraste, sötaste, underbaraste, schnuckigaste Olivia, så kunde Mini inte ta sig hem. som top blogger erbjöd jag SÅKLART ett crash-ställe för lilla Mini ;) Hade skittrevligt hos Olivia igår & t'nk att hhon nu åker ifrån mig! (jag åker ju iochförsig okså ifrån henne men sssh!) Åh, den tjejen var mit gymnasie- soulmate. Alla kladdkaksmuffins vi ätt, alla gånger vi kollat på varandra med blickn "jag kan ingenting på hela det här jäävla provet.....) Ja, kommer minsann sakna min lilla pudding.

Och sen tog jag& Mini bussen hem. Inget jättespännande förutom att när vi kom hem var jag så sjukt hungrig och jag hade tjatat hela bussresan om skagenröra som låg i kylen och väntade på mig. Så kommer i ju hem, jag tar fram en gaffel och gör mig redo när... ingen skagenröra. INGEN SKAGENRÖRA??!?! Wtf. Så jag skrev en arg lapp "VEM HAR ÄTIT MIN SKAGENRÖRA??!?!?!?!?!?!!" och la den där nere. Väntar fortfarande på ett förlåt.....


hehe..hehe.... sorry.

Mini hjälper till att göra bilder lite mer underhållande

Och idag blir det ju partaj också denna gång hos moi. Måste städa undan här hemma för jisses så här kan det inte se ut. Ska fixa iordning men väntar nog till sista minuten för just nu är jag fullt upptagen med att chilla. Tror jag vet vad jag ska ha på mig redan så tänker att jag kommer spara lite tid när jag slipper klädångesten och allt detdär. Håret och sminket är de enda bekymmerna men vafan, jag tar det som det kommer ;)



oborstat hår men såhär kort har jag nu iallafall. färgen ser lite kräkig ut ser jag nu på bilderna men fint i verkligheten iallafall :)



2 kommentarer:

  1. ATT DU ENS LA UT DEN BILDEN....!


    okej, får gå för den här gången.. bara för att du är i USA och det närmsta jag kommer USA nu är min USA-tröja jag har på mig...hmpf.

    love

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAAAA, dont mess with the blogger! Och förresten, som om inte DU har bilder att ge igen med... :P

    Äh du, lite macaroni&cheeese ju :d it's all good! LOOOOOVE

    SvaraRadera