onsdag 17 augusti 2011

Man ska hålla löften också

Okej, för ett tag sedan köpte jag smycken på en blogg. Jag var lite skeptisk till hur det skulle gå men det gick finemang och smyckena använder jag ungefär varje dag. Iallafall, jag lovade henne att om jag någon dag skulle blogga så skulle jag länka henne- och nu står vi här!
Så klicka in på Carpediem och kika in smyckena. Riktigt bra kvalité, snabba svar på mejl och fri frakt.

När vi väl är igång och länkar kan jag även länka till JoS (Joanna of Sweden) för där har jag hittat mina absoluta favoritjeans! Man får ha rätt bra koll där för vissa saker säljer slut på en millisekund. Men hey, har man tur så får man tag i något smarrigt :D
Jag har tänkt om och orkar inte alls städa idag.... heller. Funderar på att dra till Michaela som jobbar i Höllviken. Eller bli av med spring i benen och åka till min kära Kämpingehall? Gud, jag har inte varit i den hallen på Gud-vet-hur-länge. Jag var där bara snabbt häromdagen men liksom gympat i den hallen... det var nog 2 månader sedan innan tävlingen i Örebro i våras! För att fortsätta lite på gymnastiksamtalet kan jag fortfarande sakna gymnaestradan. Just känslan av att vara där, alla underbara människor och man gick inte själv en sekund. Fan alltså, kanske ska man ta sig bort till Kämpinge bara för att andas lite gymnastik-luft? Vi får se var vinden för mig.
Och förresten kolla här! HAHAAA, jadå bloggare på framsidan!




Fotot är taget på vårt genrep för gymnaestradan, vi hade en liten uppvisning så att folk här hemma kunde se vårt uppvisningsprogram. Jag visste inte ens att jag var med förrän en tjej på någon förfest sa "Åh, du är ju med i tidningen!!" Morgonen efter vaknade jag med lite suddigt minne, hee-hee, och hade för mig att "visst fan sa nån att jag varit med i tidningen?" Det första mamma skriker när jag kommer ner? "JOHANNA KOLLA! Du är ju på framsidan!!!!" (iochförsig, det var i lokaltidningen... men man måste börja någonstans) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar